قوانین و مقررات

ثبت نام: (حضوری یا اینترنتی)

۱- جهت ثبت نام حتما” میبایستی دو هفته قبل از تاریخ شروع دوره  اقدام به ثبت نام نمایید.

۲- در صورتی که ثبت نام کننده نیاز به فاکتور رسمی دارد می بایستی بعد یا قبل از ثبت نام با واحد آموزش هماهنگی های لازم را  جهت صدور فاکتور رسمی انجام دهد. (لازم به ذکر است مبلغ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در فاکتور لحاظ خواهد شد)

۳- کلیه اطلاع رسانی دوره ها از طریق تماس تلفنی از جانب موسسه صورت می گیرد، لذا قبل از شروع دوره برای حضور در کلاس حتما از واحد آموزش  با شما تماس خواهند گرفت. ( بدیهی است که در صورت عدم فعال بودن شماره موبایل و اکانت تلگرام یا واتس آپ شما هیچ مسئولیتی بر عهده موسسه به جهت کنسلی کلاس ، شروع کلاس و….  نمی باشد.)

حضور در دوره :

۴- شروع دوره  بر اساس ضرورتها ممکن است حداکثر تا یک ماه به تاخیر بیافتد.

۵- انتخاب استاد دوره ها به عهده موسسه بوده و ثبت نام کننده نمی تواند در انتخاب اساتید دخالت نماید. (بدیهی است کلیه اساتید موسسه دارای رزومه کاری و آموزشی عالی هستند)

۶- در صورت نیاز به تشکیل کلاس جبرانی، موسسه در تعیین روز و ساعت کلاس جبرانی بر اساس شرایط استاد درس مربوطه کاملا مختار خواهد بود.

۷- حداکثر تا دو جلسه غیبت مجاز می باشد.

۸-  رعایت شئونات اسلامی و پوشش کامل برای کلیه داوطلبان الزامی است.

انتقال و انصراف :

۹- انصراف از حضور در دوره به هر دلیل از قبیل بیماری، خدمت سربازی، مشکلات شغلی، مشکلات مالی، مشکلات خانوادگی و غیره برای تمامی ثبت نام کنندگان  در بازه زمانی یک هفته قبل از شروع دوره صرفا با کسر ۲۰ درصد از شهریه پرداختی امکان پذیر میباشد.

تشکیل یک جلسه از هر دوره به منزله شروع دوره تلقی خواهد شد و بدیهی است پس از گذشت یک هفته مانده به شروع اولین جلسه دوره هیچ گونه انصرافی قابل قبول نخواهد بود.

۱۰- در صورت لزوم به انتقال دوره از یک ترم به ترم دیگر، انتقال با لحاظ موارد ذیل انجام میگردد:

* پر کردن برگه انتقال دوره به صورت کتبی و تحویل به واحد آموزش حداقل یک هفته قبل از تاریخ پیش بینی شده

* انتقال به دوره بعدی یا زمان بعدی در صورت به حد نصاب رسیدن کلاس ترم بعد امکان پذیر است.

* در صورت انتقال از هر دوره ای امکان انصراف از دوره و استرداد شهریه ملغی می گردد.

* انتقال یک شخص به شخص دیگر امکان پذیر نمیباشد.

گواهینامه

۱۱- حضور و غیاب،موفقیت در آزمون آنلاین و ارائه پروژه یا کار در کلاس در اخذ نمره قبولی موثرند.

۱۲- صدور گواهینامه بدون هزینه می باشد لیکن مسئولیت صحت مشخصات فردی بر عهده دانشجو بوده و در صورت نیاز به صدور گواهینامه المثنی ۲۰% شهریه مجدد دریافت میگردد لذا در پر کردن اطلاعات فردی خود در سایت دقت بفرمایید.

۱۳- پس از قبولی در آزمون آنلاین و انجام پروژه های کلاسی با درخواست شما و ارسال اسکن کارت ملی، گواهینامه معتبر از طرف مجتمع فنی فلات قاره برای شما صادر می گردد. ارسال درخواست تلفنی صدور مدرک فقط تا دو ماه پس از اتمام آزمون آنلاین و انجام پروژه های کلاسی امکان پذیر است. و پس از گذشت دو ماه از پایان دوره آموزشی مجتمع فنی فلات قاره هیچ مسیولیتی در قبال تحویل گواهینامه ندارد و در صورت ثبت نام در دوره تربیت متخصص تنها یک مدرک صادر خواهد شد.